zondag, november 28, 2004

Idool 2004 - aflevering kweeniehoeveel

Wel, het was weer leuk vanvond. Mijn favoriete aflevering, met rock nummers. En wat bleek er vanavond nog maar weer eens : Laura zingt vals. Echt waar. Ik ken er misschien niet veel van, en ik kan zelf zeker niet zingen, maar ze zingt vals. Ze ziet er wel goed uit en al wat je wil, maar het is toch de bedoeling dat mensen die zo'n wedstrijd winnen goed kunnen zingen, niet?
En wat vindt de jury daarvan? Die vinden het allemaal prachtig, super, schitterend. Ik snap het echt niet hoor.
Terwijl je daar dan Joeri hebt, die ongelooflijk goed kan zingen en die vaak sterk bekritiseerd wordt door de jury. Ik begin aan hun objectiviteit te twijfelen.
Sandrine viel tegen vandaag. Totnogtoe zong ze echt schitterend, maar vandaag was het er vaak ook wel een stukje langs. Spijtig, maar ze heeft voorheen wel bewezen dat ze het kan.
En Wouter, wel die rockte de pannen van het dak. Schitterend gewoon. Echt schitterend.
Voor mij mag Laura nu naar huis gaan, en dan twijfel ik nog over de anderen, maar Joeri en Wouter zijn subliem. Sandrine gewoonlijk ook, alleen vandaag niet. Maar sorry Laura, en wellicht heeft ze veel fans, maar voor mij hoeft het niet meer.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: