zondag, november 14, 2004

F1000

Wie is toch die mysterieuze bestuurder van die zilvergrijze Toyota Landcruiser met als nummerplaar "F1000". Je ziet dat niet vaak, zulk een nummerplaat (neen, maar 1 keer, hoor ik de alerte lezer zeggen, natuurlijk bestaat elk nummerplaat - als het goed is - maar één keer, maar ik bedoel natuurlijk dat zulk een combinatie niet vaak voorkomt ;-)
De laatste tijd kom ik hem vaak tegen 's morgens in de buurt van Hofstade en gaat ie dezelfde weg op als ik, richting Perk, wellicht om de file op de E19 te vermijden.
En nu kom ik hem ook 's avonds vaak tegen, maar dan niet op die weg van Perk, maar aan de afrit van Zemst van de E19. Hij neemt precies dezelfde weg als ik. Niet dat daar iets mis mee is, maar het valt gewoon op.
Zo'n mooie, nieuwe, zilveren Toyota Landcruiser met een intrigerend nummerplaat. Vreemd, maar op zich niets mis mee natuurlijk :-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: