dinsdag, november 09, 2004

Blogging all the way

Las net op de blog van Dipfico dat hij al zestien maanden aan het bloggen is. Ik dacht dat het langer was. Ik dacht dat hij al langer dan mijzelve bezig was. Ben dan ook even gaan zien in mijn archives hoe lang ik nu zelf al bezig ben en dat is verdorie al 20 maanden.
Twintig maanden, dat is al een hele tijd. Ik wist niet dat het al zo lang was en had nooit gedacht dat ik het zo lang zou volhouden. 954 posts heb ik al bij elkaar geschreven in die tijd. En deze wordt dus 955. Bijna 1000, dat zullen we moeten vieren.
Dat zijn er 47,7 per maand. Dat is 1,5 per dag. Ik heb geen zin om het aantal woorden te gaan tellen, maar het zijn er veel, heel veel. Misschien bijna zoveel als een boek.
Zou dat geen idee zijn? Al die posts bundelen in een boek en uitgeven?
Wedden dat als ik een BV was dat dit zou verkopen. Maar nu wellicht niet. Laat ik me dus maar bezighouden met echte boeken te schrijven en te trachten die te verkopen.
Maar deze blog blijf ik zeker ook nog onderhouden. Met stukjes over mijn leven, mijn bedenkingen, mijn visie op de dingen rond mij en de dingen die ik tegenkom tijdens mijn surftocht over het web. Goed of slecht, bekend of onbekend, naakt of gekleed, nieuw of oud. Doet er niet toe.
Als het maar de moeite is om over te schrijven. Of niet, wie zal het zeggen :-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: