maandag, oktober 18, 2004

A dream come true

Van 't weekend een stukje droom in vervulling gegaan. Echt iets waar ik al een tijdje van droomde. Een eigen snowboard te hebben. En yep, het is nu zover. Ben de trotse bezitter van een Burton Air 157 snowboard. Met Burton Custom bindingen en om daarin te passen, Burton Tribute boots.
Cool he :-)
Ikke zeer blij. Nu nog zo snel mogelijk zien op de sneeuw te geraken zodat ik mijn nieuwe bordje kan uitproberen. Waarmee ik in den beginne zeker wat sneller op mijn bakkes zal liggen, want hoeveel te professioneler het board, hoeveel te minder fouten er toegelaten worden. Maar ik meen toch te mogen stellen dat ik niet echt een beginner meer ben, dus dat zal wel meevallen zeker.
Tot in Landgraaf of zo snel mogelijk op de echte sneeuw :-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: