zaterdag, oktober 23, 2004

Dit is er alvast eentje voor op de Boekenbeurs

Ik moet me een lijstje aanleggen van boeken die ik wil kopen op de boekenbeurs, maar deze is er alvast bij: Stephen King's finale deel van zijn meesterwerk : Deel 7 van de Donkere Toren serie : De Donkere Toren VII. Originele titel ;-)
Ik ben nog altijd in deel 6, Een lied van Suzannah aan het lezen, heb niet veel tijd, maar ik moet dat boek gewoon hebben. Dat moet in mijn collectie zitten om tijdens de vakanties te lezen.
Het is blijkbaar nog niet in het nederlands te vinden, maar tegen de boekenbeurs zal dat wellicht wel het geval zijn.
En ja, het is weer die tijd van het jaar: donderdag is de opening van het jaarlijkse boekenfestijn en zondag mag ik al gaan signeren. Dan weer de woensdag erna en de zondag erna. Ik kijk er al naar uit. Is leuk, mensen zien voorbij komen, observeren hoe andere schrijvers zich gedragen en hoe veel (of hoe weinig) zij ook moeten signeren ;-)
Dus : allen daarheen, boeken kopen, lezen en langskomen voor een babbelke :-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: