donderdag, september 16, 2004

Het pad van 'de VTM' ?

Is dat waar de VRT naar op weg is?
Daar lijkt het toch op als je even kijkt naar de nieuwe programma's voor het najaar en de kandidaten die ze daarvoor zoeken.
Zoals bijvoorbeeld :
"TV1 is voor een nieuw televisieprogramma op zoek naar alle mogelijke vormen van geluk. Want geluk strekt zich uit van een tandenstoker (als je die nodig hebt)tot de realisatie van wat je al jarenlang verlangt (en alles daartussen in). Het hangt er maar van af waar u op dat moment het meest gelukkig van wordt."
Dat heet dan gelukkig zijn, klinkt echt serieus en high quality, zou beter op Canvas passen, niet ?

Of nog :
"De grote geschiedenisshow is op zoek naar drie look-a-likes. Lijkt u fysiek op Hitler, Marilyn Monroe of de paus?"
Als ik op een van de bovenstaande zou lijken, zou ik hier in willen verschijnen. Marilyn Monroe gaat nog, maar in mijn geval is ook dat uitgesloten. ;-)

Maar deze is toch wel de max denk ik. Een nieuwe blind date. Mijn favoriete programma, zonder twijfel ;-)
"De ideale partner, de ware liefde, de perfecte match. Iedereen heeft er wel zijn mening over. Maar is de praktijk wel even makkelijk als de theorie?"
Zou Ingeborg mee overkomen van VTM naar VRT om dit te presenteren ?

Enfin, ze doen maar, als ze die weg op gaan, dan kijk ik alleen nog maar naar VT4 en Kanaal2. Dat zijn tenminste kwaliteitszenders. Of de nieuwe zender die VT4 in het najaar zou lanceren. Dat gaat alle concurrentie van de tafel vegen. Dat geloof ik echt ;-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: