woensdag, september 08, 2004

Het kriebelt, man wat kriebelt het

Net de eerste brochure met de wintersportvakanties aangekregen. Van Camelot. Ooit eens info gevraagd, en verdorie ma, als ik dat zie, die mannen en vrouwen die daar in de sneeuw aan het snowboarden zijn, zou ik zo vertrekken, onmiddellijk, stande pede, direct. Inpakken en wegwezen en naar de sneeuw.
Maar ik zal nog even moeten wachten, vrees ik. Al is er natuurlijk nog altijd Landgraaf. En ik ga mij een eigen snowboard kopen. Zodra ik die heb, zal ik die toch moeten testen, nietwaar Kluifje ? :-)
Yes, laat het maar sneeuwen, dan kan ik er terug induiken. Wie had dat ooit gedacht dat ik nog ooit zo sportief zou worden? Ikke zeker niet ;-)
En Els is volop bezig één van de hopelijk twee snowboardvakanties van 2005 vast te leggen. Meer moet dat toch echt niet zijn hé ;-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: