zaterdag, september 25, 2004

He's here !

Om het met de woorden van The Young Ones te zeggen in de cover van Living Doll van Cliff Richard : He's here!
Who's here? Wel, mijn nieuwe boek. Gisterenavond mocht ik het eerste exemplaar van 'Meriumbe, de Deur naar het Anders' in ontvangst nemen. Leuk man! Superleuk!
Het is niet meer zo nieuw als bij de eerste, maar het blijft een supertof gevoel om het produkt van mijn hersenen en mijn fantasie tot leven zien komen op een stuk papier. Het edele papier dat de vrucht van mijn hersenkronkelen herbergt. Zalig gewoon.

Hij is er dus. En nu kan de verkoop beginnen :-) Voor zij die nog geen mailtje van mij mochten ontvangen hebben (als je nog niet op mijn mailinglist staat, aarzel niet, stuur mij een mailtje and you will be spammed ;-), hij is te koop bij ondergetekende, via Meriumbe, of vanaf de komende weken in 'de betere boekhandel'.
Lezen maar, zou ik zeggen :-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: