woensdag, september 29, 2004

Een snowgasm

Een orgasme ken ik, maar een snowgasm, daar had ik nog nooit van gehoord.
Maar ik ben me dus wat aan het verdiepen in de wereld van de snowboards, want na mijn trips van dit jaar en vorig jaar heb ik de smaak meer dan te pakken en ga ik volgend jaar zeker terug. Met mijn eigen snowboard :-) Waarnaar ik nu dus op zoek ben, waarvoor ik dus een groot aantal snowboard sites aan het afschuimen. Waaronder deze, en Burton, en United Brands en AS Adventure en nog zo'n paar van die sites voor de echte snowboarder (waar ik mijzelf al een heel klein beetje toe durf rekenen. Niet zozeer qua kunst, al gaat het al behoorlijk goed, maar wel qua gebetenheid.)
Er gaat bijna geen nacht voorbij dat ik er niet van droom. Verdorie, wat zou ik nu graag in de sneeuw duiken met mijn nieuwe snowboard en omlaag suizen, in grote, lange bochten, of kleine, snelle bochtjes, full speed, het doet er niet toe, als het maar op mijn boardje in de sneeuw is. Jiha...

Blogje ',','

Geen opmerkingen: