maandag, september 13, 2004

de nieuwe boekenbeurs site

Is duidelijk gemaakt door iemand die al of niet bewust, en al of niet expliciet gelooft in nudisme ;-)
Want de site staat vol met blote madammen. Juist ja, vrouwen zonder kleren. Maar voordat al die geile mannen met hun tong op hun tenen naar daar surfen, moet ik hen wel waarschuwen: het is zeer expliciet bloot, met verschillende standjes waar de vrouwen in al hun glorie getoond worden. Zeer mooi dus, want wat is er mooier dan een mooie vrouw? Niets toch? En is niet elke vrouw mooi? Ja toch?
Dus: juist ja, allen daarheen.
Maar daarvoor was ik eigenlijk niet naar die site gegaan. Nope, ik was op zoek naar het programma van de boekenbeurs. Wie er allemaal ging staan, wanneer ik er ga staan, al weet ik niet of dat al vastligt, moet ik even aan mijn uitgever vragen. Maar ik zal er zeker staan.
En - ik zal het nu maar zeggen, valse bescheidenheid is toch misplaatst ;-) - ik was op zoek naar de lijst met genomineerden voor de debuutprijs 2003. Want wie staat daartussen? Juist ja. Yours truly. Ikke dus. Met Meriumbe, de Vlucht van het Heilig Vuur. Mijn eerste pennevrucht.
Al denk ik niet dat ik het zal winnen (er zitten zeker betere boeken tussen), toch vind ik het al ongelooflijk fantastisch dat ik ertussen sta.
En dan nog omringd door al die blote madammen. Wat kan het leven toch schoon zijn. :-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: