maandag, augustus 30, 2004

Een reclamespotje voor Corona's

Al zal dat de doorsneekijker misschien niet opgevallen zijn, want de hoeveelheid verbrandde rubber, rokende, neen, zeg maar vuurspuwende uitlaten, spinnende banden, glimmende en glanzende bolides, met daarbovenop een groot aantal verleidelijke vrouwen, zal de aandacht hier zeker van afgeleid hebben.
Maar feit is dat er behoorlijk veel Corona's gedronken werden in 'The fast and the furious'.
En ik moet zeggen, dat is ook wel een lekker biertje, zeker en vast, maar als ik die gasten zie rijden, neen vliegen, dan denk ik dat het toch best is dat je het biertje laat staan tot na de race. Anders zal het zeker heel slecht aflopen.
Enfin, dit is zeker een film met een zeer hoog 'don't try this at home' gehalte, wel mooi om te zien in de film, maar als ik zulke wagens in het echt zie rijden, moet ik toch altijd glimlachen. Want waar kan je daar nu echt mee rijden ? Je kan er nog niet mee over een verkeersdrempel rijden en dat is wel zielig, niet ?

Blogje ',','

Geen opmerkingen: