maandag, augustus 09, 2004

De meest irritante reclame ooit gehoord

De kwaliteit van Alldays en Allways is bij Delhaize permanent in prijs verlaagd. Hip hoi, wat zijn we allen blij. Maar wat me vooral irriteerde was de manier waarop dit gebracht werd. Als er een vrouw zo tegen mij zou praten, zou ik me heel sterk moeten inhouden om haar geen klap te verkopen. De meest irritante vrouw die ik ooit gehoord heb.
Ik kan me met de beste wil van de wereld niet voorstellen dat vrouwen hiervoor vallen. Ik ben dan natuurlijk ook geen vrouw en ik koop geen Alldays of Allways, maar als ik vrouw zou zijn, en Alldays of Allways zou kopen, zou ik ermee stoppen en een ander merk kopen. Eender wat, als het mij maar niet aan dat vervelend en irritant mens zou doen denken. Eender wat. ;-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: