donderdag, juli 22, 2004

Jade Foret

Jade Foret, een naam die sommigen misschien niet zo bekend in de oren zal klinken, maar het is een dame die het gaat maken in de modellenwereld. Correctie, ze heeft het al gemaakt. Correctie, het is geen dame, het is een meisje. Van dertien. Verdorie man, niet te doen. Ze was gisteren bij Aan Tafel met Ben Crabbé en als je niet wist dat ze dertien was, zou je denken dat ze rond de twintig was.
Groot dat die was en 'oud' dat die eruit zag. Ne man zou heel onschuldig een klappeke gaan doen met wat hij denkt een twintigjarige te zijn, die dan blijkt dertien te zijn, om enkele minuten later de politie op zijn dak te krijgen op verdenking van pedofilie.
Het is tegenwoordig opletten geblazen. Pas op, begrijp me niet verkeerd, ik ben niet zo het type dat meisjes gaat versieren, ben daar te oud voor geworden en ben daar overigens nooit goed in geweest, maar ik bedoel maar, op het gezicht en aan het lijf kan je tegenwoordig niet meer zien hoe oud ze zijn. Het zijn geen kinderen meer.
Ik hoop alleen dat miss Jade Foret niet in de vallen van de modellenwereld zal trappen en behouden en ongeschonden blijft. Al had ik de indruk dat mama Maité daar wel voor zou zorgen.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: