zondag, juli 04, 2004

Goodbye writer's block

:-)

Yep, ik dacht heel even (heel eventjes maar hoor ;-) dat ik het niet meer kon, maar ik kan het nog wel. Gisteren en eergisteren had ik me al even aan het verbeteren gezet van een verhaal dat ik al had, maar ik had er echt geen zin in. En na het uitlezen van 'Wolven van de Calla' van Stephen King wilde ik eigenlijk ook niets liever dan verder lezen waar hij gestopt was en horen wat er met Suzanna in 'Lied van Suzanna' zou gebeuren.
Maar na het lezen van drie bladzijden sloop een oud idee opnieuw mijn geest binnen. Een idee dat zeker al een half jaar oud is, maar nooit uitgewerkt was. En dus ben ik weer beginnen schrijven. En guess what, het vlot goed. Al zo'n twintig blz. (boek formaat) geschreven. En de rest zit er aan te komen. Details weet ik nog niet voor de rest van het verhaal, maar ik weet wel nog een boel mogelijkheden die ik kan uitwerken. Stof genoeg om er iets van te maken.
En als ik één tipje van de sluier moet oplichten dan is het dit: 'Chewbacca'. :-)
Voor mij zegt dit alles, voor jullie waarschijnlijk niet, maar als dit boek ooit gepubliceerd wordt, zal het dan wel veel duidelijker worden.
Ikke blij, opgelucht, ik kan het nog.
Nu Els nog beter worden en dan is de vakantie in orde. Het weer valt best mee, en rest maken we zelf wel :-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: