maandag, juni 07, 2004

Vectron de Rijke


Oftewel, een grote affiche met Olivier de Rijke en de nieuwste rage, de Vectron in het landelijke Westmeerbeek. Ten velde, waar ik, als nietsvermoedende, onwetende en onschuldige chauffeur elke ochtend en elke avond voorbij gesnord kom, mij gewetensvol en deftig aan de maximumsnelheid houdend. Dat is wat je dan voorgeschoteld krijg. Je zou bijna te hard gaan rijden van het verschieten.
Maar niet echt dan hé. Allez, niet voor zoiets. Maar het is dus wel een feit dat de heren die dit mooie ding importeren het wel echt menen, als ze zo grote affiches in deze toch niet het centrumvandewereldzijndedorpjes gaan ophangen.

Ze moeten er echt wel veel van verwachten. Enfin, ik ga het nog niet proberen, ga eerst proberen te vliegen met mijn Humblebee. Die ik, als het goed gaat, morgen zou moeten hebben. Kan ik daar mee leren vliegen en dan zien we wel verder wat we nog doen met die mooie, radiografische, vliegende dingetjes.

Geen opmerkingen: