maandag, juni 28, 2004

Mijn droomwagen

Ik blijf er op terugkomen, en wellicht tot treurens toe, maar als ik deze wagen zie, dan ben ik verkocht. Natuurlijk heb ik het over den Touareg van Volkswagen. Een ongelooflijk mooie wagen. En als je dan toch aan het dromen bent, wat kan je dan beter doen dan even te berekenen wat zo'n wagen zou kosten.



Wel, ik moet zeggen, dat viel een beetje tegen. Natuurlijk ga je dan niet voor de basisversie, maar nemen we even een 5L TDI, met 313PK, een koppel van 750nm bij 2000 toeren, en natuurlijk in een full, full option versie.
En wat kost dat kleinood? Dan, niet meer dan 83.061,75 euro. Voor de topversie weliswaar. Maar je hebt er natuurlijk al eentje voor 44.100 euro, een dikke helft. Da's toch een koopje, niet ?
Maar ik vrees dat het nog een tijdje (of altijd) een droom zal blijven...

Blogje ',','

Geen opmerkingen: