donderdag, juni 17, 2004

Het wereldrecord schoonheidsoperaties

Cindy Jackson kan er van meespreken, ze heeft al 38 operaties gehad. Al is het geen dom blondje dat gewoon 120.000 eruo over de balk besmeten heeft om er beter uit te zien met een IQ van 160. Net iets boven gemiddeld ;-) en lid van mensa.
En ik moet zeggen, al denkt ze dat ze er op vooruit gegaan is, ik vind van niet. Ze is lelijk. Misschien dat ze plastisch gezien de juiste verhoudingen heeft, maar ik vind dat je ziet dat er behoorlijk wat aan gewerkt is. Dat ze niet mooi meer is. Dat ze een opgelapte oude dame is (sorry voor de 50 plussers ;-), maar dit is niet wat ik mooi vind in een vrouw.
Maar gelukkig moet zij mij niet gelukkig maken en kan ze doen wat ze wil... ;-)
Ze denkt misschien dat ze een living doll is, mij doet ze van gezicht (niet van de rest ;-) een beetje aan Lola Ferrari denken en die vond ik helemaal niet mooi.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: