donderdag, mei 20, 2004

Ze denken dat ik gestoord ben volgens mij...

Dixit Reinier van de Peking Express. Wel, als ik die kerel bezig zie dan moet ik hem volmondig gelijk geven. Die kerel is zo geschift als een deur. En als het alleen dat nog maar was, dan zou het nog niet erg zijn. Dan zou hij er niet aan kunnen doen. Maar is daarboven nog vreselijk arrogant (obnoxious zoals ze dat in het Engels zo mooi zeggen). Man, als die kerel mij iets zou vragen op de manier dat hij dat daar deed, dan zou ik hem niet helpen. Den boom in vent.
Neen, Hans en Rani zijn in alle opzichten veel sympathieker.
En waren er nog mister en misses tattoe. Elias en Jeske. Die blijkbaar ook met iedereen overhoop gelegen hebben. Wat was het toch een leuke serie. ;-)
Al moet ik toegeven dat Reinier er eerlijk voor uitkwam wat voor een asswhole hij wel is, en daar kan ik ook wel respect voor opbrengen.
De truc met de roeiboot en de doelbewuste sabotage was echter er ver over. Dat was niet fair. Dit heeft niets meer met de prestaties van de mensen zelf te maken, maar wel of ze onderweg met deze twee overweg konden of niet. Dat was geen goed stuk. Al kwam het door een misverstand toch nog in orde en kwamen Hans en Rani toch nog als eerste aan.
Ik heb van de hele serie maar heel weinig gezien en als ik deze finale nu zag, dan heb ik daar wel wat spijt van. Het lijkt me de leukere van de wedstrijd/reality soap/human intrest/haal het beste en slechtste uit de mens naar boven series.
En natuurlijk beschikte deze serie ook over een ongelooflijke aantrekkingspool die het alleen al de moeite maakt om te kijken : Roos van Acker. De stem is super, het uitzicht is super, die meid is gewoon super. :-)
Maar waar ging het uiteindelijk om ? De finale, wie won Peking Express : wel, volgens mij zij die er het meeste recht op hadden. Rani en Hans. Er is nog rechtvaardigheid in deze wereld. ;-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: