vrijdag, mei 14, 2004

Weet u wie te kiezen binnenkort ?

Ikke nog niet, maar als ik de reclame van de VRT zie voor hun verkiezingsprogramma's, dan stel ik me toch vragen bij de efficientie hiervan.
Een zeemeermin die op een vrij irritante toon (zeg maar heel irritante) een belachelijk verhaal doet over haar zus die gekozen heeft om benen te hebben en nog een hoop onzin erbij vertelt. Het doel en de boodschap gaan mij grotendeels voorbij, maar dat zal wel aan mij liggen. (ik heb de indruk dat ik dat vaak zeg, niet ? ;-)
Het is het type commercial die je zo snel als mogelijk naar de afstandsbediening doet duiken en je op de knopjes van alle andere zenders doet rammen om toch maar zo snel mogelijk te ontsnappen aan de tirade van onzin die met grote snelheid op je afgeschoten wordt.
Als dit de bedoeling heeft om mensen naar de VRT te doen kijken, dan durf ik insinueren dat ze verkeerd bezig zijn. (maar dat zal wel aan mij liggen zeker :-)))))

Blogje ',','

Geen opmerkingen: