vrijdag, mei 14, 2004

Het kijkcijferkanon van de week !

Althans, volgens ons TV-boekje is het meest bekeken programma van de vorige week 'Boer zoekt vrou' !!!!!
Wel, arm Vlaanderen zou ik zeggen, als dat de nummer 1 is. Al moet ik toegeven dat Dina Tersago zeker een heel lief snoetje heeft, maar of dat voldoende is om het best bekeken programma van Vlaanderen te zijn ? Ik durf mijn bedenkingen uiten bij het niveau van de gemiddelde Vlaming. En pas op, ik heb niets tegen boeren, integendeel, ik ben er van een afkomstig, maar of het nu echt zo interessant is om te kijken hoe een boer een vrouw kiest, ik kan er niet bij.
Zoals ik ook niet bij programma's als Blind date en andere koppeltoestanden kan, maar soit, dat zal wel aan mij liggen. Niet dat ik nu persé de intellectueel wil uithangen, ik kan best genieten van een gewoon simpel programma, maar dat soort toestanden, waar mensen voor de camera hun ziel bloot leggen en zich soms wel eens belachelijk maken, hoeft voor mij niet.
Maar gelukkig voor de VTM's en VT4's van deze wereld zijn er mensen die daar anders over denken.

Geen opmerkingen: