donderdag, mei 27, 2004

Battlestar Galactica

Waar is verdorie de tijd dat we elke woensdagmiddag zorgden dat we binnen waren om te kijken naar weer een nieuwe aflevering van deze fantastische serie ? Ik weet nog wat voor een indruk de pilootfilm op mij maakte. Ik was er kapot van.
En wat lees ik nu op deze site ? Dat er een nieuwe serie van Battlestart Galactica op komst is. Die begin 2005 in premiere gaat. Dat zal wellicht wel eerst in de VS zijn en later bij ons, maar toch, het doet een mens hopen, dromen, kwijlen, verlangen naar die tijd.
En wat doen we ondertussen om de tijd te doden ? Naar de oude serie kijken natuurlijk. Want wat heb ik mij vorige week besteld ? Juist ja, de DVD's van de volledige eerste serie en de pilootaflevering. Dat wordt smullen, jummie, jummie :-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: