dinsdag, april 13, 2004

Wie we daar hebben...

Wie we daar hebben...

Zit ik daar rustig in de Clickx te lezen (een van de laatste nummers, want ik heb mijn abonnement stopgezet wegens meestal geen tijd om te lezen en wegens niet altijd geinteresseerd in de inhoud) en waar valt mijn lodderig oog plots op ? Op de schrijver van een van de artikels in de Clickx. Op de naam van een ex-collega op Planet, van een collega snowboarder op de Planet ski van vorig jaar, op een ex-collega blogger, en op een ondertussen ook ex-medewerker van Clickx.
Ingewijden weten natuurlijk over wie het gaat : den Smintjes. Jawel, maar ik had hem nog niet direct herkend. Hij is zo bekend onder zijn bloggernaam, alsook onder Apollo, dat zijn echte naam niet direct een belletje doet rinkelen. Maar hij was het wel, the one and only.
Een korte maar krachtige carriere bij Clickx, en nu een nieuwe carriere in een andere tak van deze wereld.
Het kan verkeren, zei Bredero en de vent had gelijk, verdomd groot gelijk...

Blogje ',','

Geen opmerkingen: