maandag, april 19, 2004

Over stickers en agressieve vrachtwagenchauffeurs

Over stickers en agressieve vrachtwagenchauffeurs

Moest vanmiddag bij BASE zijn, maar daar is nooit parking. Toch wel, zegt mijn collega BA, volg mij maar. En inderdaad, er was vlakbij parking. Meer dan genoeg. Het was wel van een ander bedrijf, maar we leven toch in een vrij land ? Dixit BA.
Wel inderdaad, we leven in een vrij land, een land waar men vrij is om stickers met behoorlijk veel lijm op en de tekst 'wrong parking' op je ruit te plakken. Parking was er dus, maar ook een sticker toen ik terugkwam. Eentje die er niet makkelijk afging. Dank je BA.
Maar gelukkig hing het niet op de voorruit, zodat ik nog zag om naar huis te rijden, alwaar ik met een speciaal schuurmesje voor een keramische kookplaat het papier er wel afkreeg. De lijm is er nog niet helemaal af, maar dat zal wel slijten.

Kwam ik onderweg ook nog een boze vrachtwagenchauffeur tegen. Op de Haachtsesteenweg, waar ik rustig stond aan te schuiven, bonst die kerel ineens op mijn ruit en noemt hij mij klootzakje. Hij had geluk dat hij klootzak'je' zei, had hij klootzak gezegd, was ik uitgestapt en had ik mijn gips op zijn lelijke smoel stukgeslagen, maar nu ben ik maar, zonder hem nog een blik waardig te keuren doorgereden. (was eerlijk gezegd wel een beetje bang, maar het vorige klonk toch stoerder niet ? ;-)
En misschien had ik hem wel even geenerveerd. Ik reed links terwijl hij ook naar links begon te komen en toen heb ik getoeterd, omdat ik dacht dat hij mij niet gezien had. Daar is toch niets mis mee ? Liever toeteren dan geplet worden tussen de middenberm en een twintigtonner, maar soit, sommige mensen zijn blijkbaar nogal rap lastig. Het wordt me wat met deze wereld.... Is er nog niet genoeg ellende ?

Blogje ',','

Geen opmerkingen: