donderdag, april 01, 2004

Het LS syndroom

Het LS syndroom

Was er een dezer dagen onderweg naar het werk plots weer opgevallen, het LS syndroom. Iets heel vreemds, iets wat niet altijd geklopt heeft, maar bijna altijd wel, en iets waar ik heel lang niet meer aan gedacht heb, maar vroeger wel meer mee bezig geweest ben.
Wat is dat, het LS syndroom ? Wel, dat is dat de namen van bijna alle vrouwen die ooit iets in mijn leven betekend hebben op amoureus gebied, iets met L en S te maken hadden. Ik ga hier geen namen noemen - neen, echt niet ;-), maar ik kan wel een paar tips geven.
De voornaam van het eerste meisje waar ik zot van werd, begon met een S, haar achternaam met een L. Het tweede : voornaam L, achternaam S. Dan zijn er nog geweest, waar het niet klopte, maar waar zeker een L & S in hun naam zat.
Volgende grote crush : Voornaam : L, achternaam eindigend op S. En nog een paar tussendoor, waar het ook wel min of meer klopte en met wie ben ik uiteindelijk getrouwd ? Juist, met Els. En haar achternaam begint met een L en eindigt op een S.
En met wat begint mijn voornaam : juist ja, een L. En op wat eindigt mijn achternaam ? Juist ja, een S.

Nu ben ik absoluut niet bijgelovig, maar als je dit vanop een afstand bekijkt, is het toch wel vreemd. En uiteraard zijn er nog uitzonderingen geweest, maar die bevestigen de regel, nietwaar.

En neen, ik ga zeker geen verdere namen noemen, dus vraag er niet achter, maar ik wou dit vreemde fenomeen gewoon even met jullie delen ;-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: