woensdag, april 28, 2004

Het is feest

Het is feest

Een (one, un, einz, uno) jaar hou ik me al onledig met deze blog. In een poging om elke dag een stukje van mijn leven te delen met deze virtuele gemeenschap. Met een wisselend aantal lezers. Met mensen die ik soms ken, maar vaak ook niet.
Waar ik een stuk van mijn frustraties en zieleroerselen kwijt kan. Waar ik zeker op bepaalde momenten te veel van mijn ziel blootgelegd heb, maar dat zal ik maar aan mijn midlifecrisis wijten.
Maar waar ik mee ook geamuseerd heb. Waar ik een stukje heb kunnen oefenen voor het meer serieuze werk van boeken schrijven. Waar misschien/hopelijk een aantal goede stukjes tussengezeten hebben. Maar waar zeker ook veel niet goede stukjes tussengezeten hebben. Al heeft dat alles te maken met het feit dat ik dat gewoon uit de losse (nou ja ;-) pols schrijf, zonder veel nadenken en zonder veel verbeterwerk. Iets wat bij een boek wel anders is.
Maar dit moet dan ook fun zijn, niet het harde zwoegen en afzien van het 'echte' schrijven.

Enfin, soit, ik hoop dat mijn publiek er een beetje van geniet. Ik zal proberen nog een tijdje verder te gaan, tot ik het beu wordt en de spreekwoordelijke pijp (ik ben een fanatiek antiroker en zal dus niet snel met enig rookartikel betrapt worden, zelfs niet in de Bill Clinton betekenis ;-) aan Maarten geef.

Maar tot die tijd zal ik hier mijn ding proberen te doen, met of zonder succes en gevolg. Dat zal ik wel proberen te halen uit mijn boeken. Waarvan het tweede (nu toch deel II van de Meriumbe trilogie) op 25 september 2004 verschijnt. Hou deze datum al vrij, u wordt allen verwacht :-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: