donderdag, april 22, 2004

Ethias is goe bezig...

Ethias is goe bezig...

Kelners worden vanaf nu niet meer verzekerd. Neen, natuurlijk niet, want er is een risico verbonden aan hen een verzekering geven en wat een verzekeringsmaatschappij dus zeker niet wil doen, is een risico verzekeren. En dus verzekeren ze hen niet !!!!
Ik kan niet meer volgen, hoe kan dat nu ? Dat is toch net de bedoeling van een verzekering, om een risico te verzekeren. Als er geen risico is, moet je toch ook geen verzekering nemen ? Ik denk dat de kans klein is dat er een UFO op mijn dak valt, dus ben ik daar niet voor verzekerd. Maar voor brand, stormschade en diefstal ben ik wel verzekerd, omdat dat een risico is.
Enfin, ik snap natuurlijk wel wat Ethias wil zeggen, maar ik vind dat dit niet kan. Het is hetzelfde verhaal als het verzekeren van jongeren met de auto, dat wil ook bijna niemand meer doen, of aan absurde prijzen. Maar moet iedereen dan onverzekerd rondlopen en rijden ? Daar komen nog meer vodden van hoor, echte drama's.
Het is niet juist, het is niet juist !

Blogje ',','

Geen opmerkingen: