maandag, april 19, 2004

De VRT promoot de locale artiesten

De VRT promoot de locale artiesten

Ik weet niet of het ook het geval is in het journaal van 19u, maar het viel met op dat al een paar keer in het laatavondjournaal de VRT aandacht besteedt aan de locale artiesten.
Een paar dagen geleden toonden ze Koen Buysse en Zornik die hun nieuwe CD 'One Armed Bandit' via een speciaal akoustisch concert aan de Studio Brussel luisteraars voorstelden.
Een CD die echt een aanrader is, ik draai hem elke dag in de wagen en hij wordt beter bij elke beluistering.
En donderdag was het de beurt aan de nieuwste van Praga Khan. Een genre dat me iets minder ligt, al moet ik zeggen dat de heer Maurice Engelen (bijna een buurman) ook wel wat deuntje bij elkaar geschreven heeft die me wel liggen.
Ik herinner me nog een concert op het dak van VTM een paar jaar geleden (toen ik in een vorig leven bij KPN BE werkte) dat toch wel indrukwekkend was.
Maar voor het moment geef ik de voorkeur aan Zornik en natuurlijk Evanescence, een ongelooflijk goede CD.
En net de nieuwste van Novastar besteld. De eerste van Joost Zwegers vond ik al zeer goed en deze zou nog beter zijn. Ik ben benieuwd.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: