donderdag, april 29, 2004

De nieuwe BMW X3

De nieuwe BMW X3

Er gaan er zijn die mij dit niet in dank afnemen, maar tant pis, ik vind de nieuwe BMW X3 ronduit lekker. Die kont is verschrikkelijk. Meer plastiek dan iets anders. Echt niet mijn ding. Ik vind de X5 trouwens ook niet zo biezonder van uiterlijk. Waarmee ik niet wil zeggen dat het geen goede auto zou zijn, daar twijfel ik eigenlijk niet echt aan, maar qua uiterlijk moet ik hem echt niet hebben.
Ik blijf erbij, voor mij is de Volkswagen Touareg de max. De ultieme TUV. Beter dan de Mercedes M reeks, de Porsche Cayenne, de Range Rover, of de Lexus whatever (ben zijn naam kwijt.) De Jeep Grand Cherokee en de Volvo XC90 mogen er ook wel zijn, maar die nieuwe X3, neen, echt niet, niets voor mij, dank u wel.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: