zondag, april 11, 2004

Bim bam bom

Bim bam bom

Hoor de paasklokken luiden. Hebben jullie ook paaseitjes geraapt ? Genoeg om een heel regiment te voeden. Eerst hier thuis moest onze Bram eitjes rapen en wat vooral heel leuk was, er was een Brum bij. Dat was de max. De hele dag heeft hij er mee rondgedragen en mee gespeeld, zohard dat hij rond teatime al niet meer al zijn vitale functies had. Maar ja, hij rijdt nog, dat is het belangrijkste he.
Daarna richting Moeke en Vake, waar natuurlijk de klokken ook geweest waren. Die naast de veel te grote hoop eieren ook een doosje van Megabloks bijhad. Wat ook zeer goed in de smaak viel. Toch vreemd hoe die klokken weten wat onze Bram graag heeft
En als laatste richting Oma waar de twaalf kleinkinderen eitjes mochten gaan rapen in de tuin. Weer veel te veel. Wie gaat dat allemaal opeten? Ikke niet, want ik eet noch eieren, noch chocola, wat bij Pasen dus niet echt een ideale combinatie is. Maar ze zullen we opgeraken zeker, want er zijn er hier wel een paar in huis die wel graag chocola en eitjes lusten
Maar het zijn er wel veel te veel, een beetje overdaad, maar leven we niet in zulk een maatschappij ? Al moet ik zeggen dat ik - ondanks de toch wel behoorlijke hoeveelheden eten en drinken die ik tijdens de snowboardvakantie van afgelopen week in Saas Grund tot mij genomen heb - zelfs afgevallen ben! Dus kan ik er wel tegen

Blogje ',','

Geen opmerkingen: