zondag, maart 14, 2004

Papa, je moet vroeger naar huis komen, je werkt te veel.

Papa, je moet vroeger naar huis komen, je werkt te veel.

Wat denk je dat dat doet als een manneke van vijf je zomaar zegt dat je te weinig tijd voor hem maakt, te veel werkt en te laat naar huis komt ? Dat doet zeer, dat kan ik je vertellen. Als hij in huilen uitbarst en niet te stoppen is omdat zijn papa te weinig tijd voor hem heeft.
Dat doet je denken, dat doet je veel denken. Waar ben ik mee bezig ? Ben ik goed bezig ? Is dit wat ik met mijn leven wil doen ? Altijd werken en geen tijd voor mijn zoontje ? Ik denk het niet. Maar hoe ga ik dit oplossen ? Ik ben 's morgens laat op het werk, doordat ik hem naar school doe. Dan kan ik toch 's avonds ook niet vroeg thuis zijn. Want er moet gewerkt worden hé, en er is veel werk te doen.
Zal er eens goed over moeten nadenken. Heel goed.....

Blogje ',','

Geen opmerkingen: