donderdag, maart 04, 2004

Op bezoek bij Hannibal Lector

Op bezoek bij Hannibal Lector

Ik kan er niets aan doen, maar mijn neus- keel- en oorarts heeft mij altijd aan Hannibal Lector doen denken. Je kan je dan zeker wel voorstellen wat voor een gevoel dat was toen hij mij - zo'n 13 jaar geleden - met zijn scalpel onder handen nam ? Een vreemd gevoel, inderdaad.
Pas op, het is een heel voorkomend en gedistingeerd man, zeker niet te vergelijken met Hannibal the Cannibal, maar toch doet hij mij er aan denken.
En volgende week ga ik er terug naar toe. Is heel lang geleden, maar ik heb last van mijn oren, dus kan ik ze beter door een vakman laten nakijken, nietwaar. Al hoop ik dat mijn voorstelling van deze man geen waarheid bevat, anders zou het wel eens kunnen dat ik niet meer terugkeer.
In dat geval : het was mij zeer aangenaam - over het algemeen toch - op deze aardkloot en misschien zien we elkaar daar beneden wel ;-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: