donderdag, maart 25, 2004

Het gaat hier even iets rustiger zijn, vrees ik ...

Het gaat hier even iets rustiger zijn, vrees ik ...

Want typen met 1 hand in de gips is niet zo evident. Yep, iets te onstuimig geweest in Zwitserland. De eerste dag al serieus op mijn bakkes gegaan en daar nog tot vandaag mee blijven lopen (dom he). Uiteindelijk toch maar naar de dokter gegaan en wat blijkt : pols gebroken :(.
Yep, over, gebroken, maar gelukkig niet verschoven, dus valt nog mee, maar wel in de gips, plaaster, niet veel te bewegen. En typen is niet simpel. Maar het gaat.
En dat net nu we volgende week weer gaan skien/snowboarden.
En dat net nu Kramat mijn twee (juist ja 2) volgende boeken zullen uitgegeven worden en ik ze nog wat moet bewerken.
En dat net nu ik eigenlijk naar de Djembe les moest gaan, maar dat zal ik voor een aantal weken niet veel aan kunnen doen, want dan sla ik er los door

Maar ik blijf lachen. Er zijn ergere dingen, nietwaar.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: