maandag, maart 01, 2004

Foei, foei, foei

Foei, foei, foei

Wat zag mijn lodderig oog gisterenavond tijdens het bekijken van Witse op TV1 ? Wel, commisaris Witse was aan het bellen en het rijden tegelijk, en niet handenvrij. Dat kan toch niet ? De dag voordat de nieuwe verkeerswet in voege gaat, waarin je zo'n 160 euro op je dak krijgt als je dit doet, geeft onze goede commisaris het goede voorbeeld.
Qua opvoedkundige waarde kan dit wel verkeerd meetellen. Daar zouden de heren programmamakers toch wel voor moeten opletten, zou ik zo denken.
Maar ik moet wel zeggen dat ik veel meer genoten heb van deze aflevering van Witse dan van Aspe van vrijdagavond. Dat trok imho op geen kloten. Buiten de veelvuldige reclame voor Duvel en het constante - maar zeer tamme en echt niet opwindende - geflirt van de heer Herbert Flack en mevrouw Francesca Vanthielen. En normaal gezien ben ik een grote fan van La Vanthielen, een mooie dame waar ik vroeger nog eens een Gueuze incident mee gehad heb (zie ergens ver weg in de archieven op deze blog), maar hier kan ze spijtig genoeg niet echt overtuigen.
Soit, waarmee ik maar wil zeggen dat het eigenlijk niet verantwoord is wat ze daar lieten zien. Maar het was wel aangenaam entertainment.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: