donderdag, maart 11, 2004

File file file

File file file

Gisteren op weg naar de dokter in Diest nog eens in de file gestaan. Van Vilvoorde richting E40 is een ramp. Niet te doen. Het viaduct viel goed mee, zoals gewoonlijk, maar eens voorbij de afrit van de E19 stond het stil. Gedaan, niets meer. Aanschuiven gewoon. Meer was er niet te doen.
Nu had ik wel een aardige marge ingebouwd, had anderhalf uur de tijd om in Diest te geraken, maar heel veel had ik niet over. Vijfendertig minuten nodig om van Vilvoorde op de E40 te geraken. Van daar ging het nog relatief vlot, maar ik snap niet hoe mensen hier elke dag in kunnen staan. En dan viel het nog mee had ik de indruk.
Ben ik blij dat ik via een binnenweg kan gaan. Gegarandeerd dat ik minstens een half uur win 's morgens en 's avonds via mijn binnenweggetjes. Zelfs zonder te hard te rijden.
Nope, file is niet meer aan mij besteed, heb dat lang genoeg gedaan, ikke niet meer.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: