zondag, maart 28, 2004

Er is een probleem met uw internet verbinding

Er is een probleem met uw internet verbinding

Dat is wat Els mij al een paar keer via MSN meldde als ik in Vilvoorde zat en zij thuis (en nu neem ik grote risico door het gebruik van MSN tijdens de kantooruren te erkennen ;-)
Ik kon het al moeilijk geloven, want hoe kon ze dan melden dat er iets mis was ? Soit, gewoon verder gewerkt (zoals een noeste werker met een productlancering voor de deur betaamt ;-) maar het bleef terugkomen.
Tot Els mij zaterdag opnieuw hetzelfde probleem signaleerde. Maar deze keer was het makkelijker : ik zat beneden en zij boven, dus ik naar boven.
En wat bleek ? Geen internetprobleem, maar een f***king banner van, guess who ? Telenet. Reclame voor hun Easy Care applicatie via een banner op MSN. Dus geen probleem, maar wel een irritante banner van die mannen uit Mechelen (no offense Carl, Yves e.a. ;-)
Enfin, soit, geen probleem dus, probleem opgelost, en we kunnen rustig verder MSNnen. Dank u Telenet :-) En ikke merk daar niets van, want ik gebruik Trillian :)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: