maandag, maart 08, 2004

Door het bos de borden niet meer zien

Door het bos de borden niet meer zien

Neen, dat is geen typefout, dat is exact wat ik bedoel. Het bos door de borden niet meer zien. Heb je er al ooit eens op gelet hoeveel verkeersborden er langs de kant van de weg staan ? Op sommige plaatsen staat er effectief om de meter eentje. Telkens met een ander bord.
Echt, als je er op begint te letten, wordt het bijna hallucinant. Ik moest er vanmorgen mee stoppen of ik reed in de gracht. Of neen, op een bord dat aangaf dat er een gracht was ;-)
Het is echt een beetje overdreven. Let er maar eens op. Probeer maar eens het aantal verkeersborden te tellen dat je op je weg tegenkomt. Maar let natuurlijk wel op dat je geen ongeval krijgt, want dat is natuurlijk niet de bedoeling. Dan kunnen ze nog een bord bijplaatsen dat het een gevaarlijke weg of een gevaarlijk kruispunt is.
Maar let er eens op, je zal zien dat ik gelijk heb. Een ware wildgroei is het. Zoveel dat het niet meer overzichtelijk is. Dat niemand er nog in slaagt om alle borden te zien. En ben je dan goed bezig ? I think not...
Anyways, ik ga ze proberen te laten staan, want als ik ze omver rij, dan ben ik verkeerd bezig. En daar heb ik niet veel zin in. Want volgende week heb ik andere plannen ;-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: