donderdag, maart 11, 2004

De Lotto

De Lotto

Iets waar iedereen van droomt, niet ? Genoeg geld hebben om zich geen zorgen meer te hoeven maken over centen, om zijn zin te kunnen doen, dromen waar te maken, nooit meer hoeven wakker te liggen over waarmee die nieuwe uitgave weer zullen betaald worden.
Maar zou het echt zo gelukkig maken ? Ik kan er niet van meespreken, dat 'geluk' heb ik nog niet gehad en zoals zovelen hoop ik het wel ooit mee te maken, maar zou het echt alles oplossen ? Stoppen met werken zou ik nooit doen. Misschien wel ander werk, dat wel, maar helemaal niets meer doen, ik zou het niet kunnen.
Je moet toch een doel in je leven hebben, iets om naar toe te leven, zonder wordt je leven helemaal zinloos. En dat is niet goed he. Je moet iets hebben om voor te leven. Iets om naar uit te kijken.
Natuurlijk kan je je leven anders gaan inrichten als je de lotto wint, andere doelen zoeken, andere dingen om te doen. Maar daar heb ik nog niet over moeten nadenken. Dat 'geluk' heb ik nog niet gehad. ;-)
Maar als het zover komt, zal ik dat hier zeker niet schrijven :-p

Blogje ',','

Geen opmerkingen: