zaterdag, februari 28, 2004

We hebben het overleefd...

We hebben het overleefd...

Het verjaardagsfeestje van onze Bram. Het was leuk, dat wel, vooral voor de klein mannen, en voor ons een klein beetje, maar ik snap niet hoe mensen het kunnen uithouden met 20 van die kwajongens in huis. Ze waren braaf, dat wel, niet veel moeten tussenkomen, er is niet gevochten, noch geweend, het huis is niet afgebroken, er is zelfs geen schade, dus dat valt wel mee, maar mijn hoofd is toch een beetje beschadigd. Moe dat je daarvan wordt. Niet te doen.
We hebben een paar spellekes gedaan die ze blijkbaar wel heel leuk vonden en voor de rest hebben ze - onder supervisie ;-) - zelf gespeeld en ook dat ging heel goed, maar toch is het geweldig druk. Lawaai dat zes van die rekels kunnen maken, niet te doen.
Voor mij is het dus heel, heel, heel duidelijk, al kom ik zelf uit een gezin van zes, voor mij is een kind genoeg. Ik zou hem voor niets ter wereld willen missen, maar meer hoeft niet, echt niet .... :-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: