zaterdag, februari 21, 2004

Ik hou niet van madammen met ne bontjas

Ik hou niet van madammen met ne bontjas

Madammen met ne bontjas zijn gemeen. Dat kan ik niet zeggen van de twee madammen met ne bontjas die vanmiddag zaten te smullen van een paar hamburgers in de Mc Donalds op het Wapenplein in Oostende, maar het was wel een speciaal zicht.
Twee opzichtig en zeer duur geklede dames van middelbare leeftijd, groot in volume qua omvang en prijs van de dode dieren die ze om hun lijf en op hun hoofd hadden, smikkelend van een paar heerlijke hamburgers. Een niet alledaags zicht.
Maar soit, iedereen heeft het recht om bij de Mc Donalds te komen eten, dus ook deze bontliefhebbers. Michel Vandenbossche was niet in de buurt - ik denk ook dat de kans klein is dat je hem etend in een Mc Donalds restaurant gaat aantreffen - dus konden ze rustig hun gangen gaan.
Ik vermoed dat ook de mensen van Greenpeace niet echt gelukkig zijn met dit soort restaurants als je de hoeveelheid afval ziet die hier geproduceerd wordt. En ja, wij waren er ook, maar dat doen we ongeveer 1 keer per jaar. Als onze Bram verjaart, gaan we met hem naar de Mc Donalds. Anders komen we er niet. Niet zozeer omwille van milieredenen, maar eerder omwille van lijnredenen. Die van ons. Als je snapt wat ik bedoel ;-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: