woensdag, februari 25, 2004

Het is uiteindelijk dan toch gebeurd

Het is uiteindelijk dan toch gebeurd

Ik ben uit ons slaapkamer gevlogen, de logeerkamer in. Het heeft nog lang gebeurd, maar nu was Els het beu, helemaal beu. D'ruit, geen discussie meer over, slapen in de logeerkamer of elders, maar niet meer in onze slaapkamer.
Tja, ik zal het wel verdiend hebben zeker ? Als vrouwen iets in hun krollen krijg, dan moet dat vooruitgaan, niets aan te doen. Ik zal me er maar bij neerleggen zeker ? Zal best zijn, want rechtopstaande slapen, is ook niet alles hé.
Maar misschien heeft het ook wel te maken met het feit dat we de slaapkamer gaan schilderen, dat Els bezig is met het verwijderen van het papier en dat dit te veel stof maakt om in te slapen. Zou het dat kunnen zijn ? Wellicht wel, want Els gaat mee met mij op de logeerkamer slapen. Dus zal het nog wel meevallen zeker ;-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: