zondag, februari 29, 2004

Het Eiland op het dak

Het Eiland op het dak

Deed me denken aan de tijd dat ik bij Planet op het dak rondliep. Voor alle mogelijke en onmogelijke toestanden. Een schotelantenne die van zijn sokkel gewaaid was. En niemand die wist van wie ze was, tot mijnen frank (euro) viel en ik me herinnerde dat wij ooit een schotelantenne gehad hadden voor news.
Dat waren nog eens tijden. En een uitzicht dat je had vanop het dak. Niet te doen. Half Antwerpen kon je zien van daar.
Nostalgie, weemoed, herinnering maakt zich meester van mijn hart. Maar niet te veel hoor. Zo ben ik niet. Vooruit moeten we. Hoog Sammie, kijk omhoog Sammie, zong Ramses Shaffy, en dat is wat we moeten doen.
Maar het was wel prachtig. Ik ga me ook een groene das kopen om op 21 maart aan te doen. Dat zouden we allemaal moeten doen. Gewoon voor de fun. Wie doet er mee ?

Blogje ',','

Geen opmerkingen: