zaterdag, februari 14, 2004

Een kleine domper op de feestvreugde ....

Een kleine domper op de feestvreugde ....

Allez, niet dat ik er echt van ga wakker liggen, maar ik was vanmorgen in de Standaard in Westerlo en hoeveel boeken van mij lagen daar nog ? Geen, nul, nada, niks, zilsch, etc.... Nu kan het natuurlijk ook zijn dat die allemaal verkocht zijn. Dat zou de optimistische, positieve kant van mij denken. Maar die kans is klein. Twee of drie weken geleden lagen er nog bijna twintig. En natuurlijk is mijn boek (Meriumbe voor zij die het nog niet mochten weten) een zeer goed boek, maar ik denk toch dat ik mijn realistische kant de overhand moet laten krijgen en aanvaarden dat ze ze allemaal terug gestuurd hebben.
Ik had geen zin om erachter te vragen, want dat vind ik een beetje zielig, maar ja, wat kan je er aan doen. De boekhandels willen alleen maar verkopen. Of boeken goed zijn of niet interesseert hen niet. Geld is all that matters. Zoals we zo vaak zien in dit aards tranendal....
Maar ik laat me er niet door afschrikken, volgende week vertrekt een nieuw boek naar de uitgever en dan zullen we wel zien wat dat geeft. Nietwaar ?

Blogje ',','

Geen opmerkingen: