zaterdag, februari 21, 2004

De Duvels van Aspe

De Duvels van Aspe

Ik ben op dit ogenblik op vakantie aan zee in het appartement van Els haar neef (waarvoor dank;-) en was even aan het kijken in de boeken die hij staan had. Waaronder die van mij (Meriumbe nvdr) en een paar van Aspe. Nieuwsgierig als ik ben, keek ik daar natuurlijk even in. En wat zag ik? Op de vijf bladzijden waar ik sporadisch in gelezen heb, stond minstens vijf keer Duvel vermeld. Niet te doen. Dit kan niet meer.
Als ik me niet vergis, heeft mijn dierbare ex-collega Smintjes hier al eens over gesproken, maar dan naar aanleiding van de tv-serie, maar de sponsoring druipt er hier toch wel heel sterk af. Aspe heeft zijn ziel verkocht, dat is wat ik ervan denk.
Nu weet ik niet wat ik zou doen als ik geld zou krijgen om elke vijf bladzijden Martini te schrijven, maar ik denk toch in alle eerlijkheid dat ik het niet zou doen. Ik schrijf ook al wel eens een merknaam in mijn boeken (neen, een Touareg zit er nog niet in, past ook niet in het boek dat ik nu aan het schrijven ben, speelt zich vlak na WOII af), maar hier ligt het er toch wel vingerdik bovenop.
Enfin, ieder zijn ding, maar ik vind het een ietsiepietsie beetje overdreven.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: