maandag, januari 19, 2004

Zo'n 75 kilometer file

Zo'n 75 kilometer file

Die stond er vanmorgen richting Antwerpen. Tenminste als ik dat goed gehoord heb, want op een maandagochtend durven mijn oren al eens iets minder goed te onderscheiden wat er allemaal op mij afkomt...
En dan zijn de werken in Antwerpen aan de ring nog niet echt bezig. Je moet niet vragen wat dat nog gaat geven ? File van in Antwerpen tot in Hasselt, tot in Gent, tot in Brussel. Antwerpen wordt onmogelijk om nog in of uit te geraken. Laat dan nog een paar ongevallen gebeuren - en de wet van Murphy wil dat die er zullen gebeuren in de file - en het is helemaal om zeep.
Ook richting Brussel was het vanochtend blijkbaar niet vooruit te branden. Tenminste, niet over de autosnelwegen. De weg tussen Pijpelheide en Rijmenam was anders nog behoorlijk filevrij. Geen opstoppingen, geen ongevallen, de weg bijna voor mij alleen. Tot in Zemst valt het totnogtoe altijd verdomd goed mee. Meer dan een vuilniswagen, een vrachtwagen die zich dwars over de weg zet om te laden of te lossen of een verdwaalde traktor kom ik niet tegen. Waardoor ik zelfs op een regenachtige maandagochtend als vandaag op minder dan een uur op het werk geraak. En dat valt reuzemee.
Daar geen klagen over, neen daar niet over ....

Blogje ',','

Geen opmerkingen: