vrijdag, januari 16, 2004

Snowboarding all the way

Snowboarding all the way

Gisteren voor de eerste keer dit jaar op de sneeuw gestaan en ik moet zeggen, het was verdomd leuk. In Landgraaf, Olland, waar een gigantische indoor skipiste ligt. Zo'n 500 meter lang, met meerdere liften (waaronder 1 grote stoeltjeslift). Het was leuk, fun, en ik verschoot van mezelf dat ik het nog redelijk kon. Redelijk, niet goed, dat wil ik zeker niet beweren. Maar in volle vaart recht naar beneden suizen is wel dikke fun. Zeker voor herhaling vatbaar. Ga het zeker nog eens doen voor we in maart het echte werk aanvatten. Een aanrader, zonder meer.
Alleen spijtig dat na het skieen mijn hoofd het nodig vond om even in kortsluiting te gaan. Niet heel erg, viel best mee, had zelfs kunnen blijven hangen, maar dat risico kan ik niet lopen. Als de kortsluiting te zwaar is, geraak ik niet meer thuis, dus better be safe than sorry en op tijd mijnen nest in.
Maar het was zeker de moeite waard, mij zien ze in Landgraaf zeker nog terug.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: