woensdag, januari 14, 2004

Reclame in Stereo

Reclame in Stereo

Al eens goed naar de reclame van de Limited Editions bij Nissan geluisterd ? Op een plaats waar je in Stereo kan luisteren ? Wel, moet je zeker eens doen. Ik had het nog niet eerder gehoord, maar vanavond in de wagen, op weg naar huis, hoorde ik het. Ik dacht even dat mijn boxen wegvielen, maar toen ik ze wat harder zette, hoorde ik heel duidelijk dat het de bedoeling was. De klant langs de ene kant, de verkoper langs de andere kant.
Wat misschien ook wel kan geinterpreteerd worden als het op verschillende frequenties zitten van verkoper en koper. Ik betwijfel dat het zo bedoeld is - zou niet goed zijn al je reclame wil maken - maar het is toch wel vaak zo dat de verkoper niet luistert naar de koper, maar gewoon zijn ding wil verkopen.
Enfin, soit, doet er niet toe, ik vond het wel origineel. Nieuw, nog niet eerder gehoord. Al denk ik dat het in veel gevallen gewoon verloren zal gaan. Maar toch wel leuk.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: