donderdag, januari 15, 2004

Pee Klak

Pee Klak

Gisteren voor het eerst bij Pee Klak gaan eten. Ja, ik weet het, het is een schande, een groot gat in mijn cultuur, maar dat is nu dus goedgemaakt en ik heb zo het gevoel dat ik er nog wel vaker zal te vinden zijn.
Ik moet zeggen, een zeer originele inkleding. Eigenlijk heet het café De Pattatenzak en dat is wel te zien aan de talloze kapotgesneden pattatenzakken die er tegen de muur hangen. Maar de mensen komen er eigenlijk maar voor een ding en dat is spaghetti. In drie soorten en twee maten. Dat is wat je er kan eten en dat is waar ze van heinde en ver voor naar daar afzakken. In Strombeek Bever.
Zelfs in Trotter wordt het vermeld, en dat kan niet elk restaurant zeggen.
En oh ja, de spaghetti was zeer lekker. Echt wel. Een echte aanrader.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: