maandag, januari 05, 2004

Pascale Platel geen del noch tuttebel

Pascale Platel geen del noch tuttebel

Awel, de eerste keer dat ik Pascale Platel in de Laatste Show naast Marc Uytterhoeven zag opduiken, dacht ik : wat is dat voor een tuttebel. Eerlijk waar. Ze kwam over (bij mij toch) als een seutemie. Maar nu moet ik mijn woorden inslikken en mij excuseren tegenover de grote, sympathiek dame uit Gent.
Ze komt zeer goed over, is grappig, spitsvondig, leuk, intelligent en ziet er eigenlijk nog zeer goed uit ook. De eerste keer had ze mij iets van een del, maar nu niet meer. Neen, eigenlijk is ze wel een dame met stijl. Ik schaam me vreselijk om wat ik toen gedacht heb. Ik zal moeten te biechten gaan. Al zal het moeilijk zijn om nog een pastoor te vinden die mij de biecht wil afnemen .

Blogje ',','

Geen opmerkingen: