maandag, januari 05, 2004

Nog een receptietje ?

Nog een receptietje ?

Dat is wat Herman de Croo echt moet denken. Meer dan tweehonderd uitnodigingen krijgt hij voor nieuwjaarsrecepties, meer dan vijftig woont hij bij. Hoe kan die man op het einde nog weten tegen wie hij aan het spreken is. Ik kan me voorstellen dat een politicus heel veel mensen kent, meer dan een 'normale' mens, maar zoveel recepties, met vijftig maal x mensen (honderd of meer ?), die kan hij toch niet allemaal meer kennen, die kan hij zich toch niet allemaal herinneren ?
Nou, in elk geval, hij liever dan ik. Ik ga graag naar een feestje, maar vijf per dag lijkt me toch echt wat te veel. Nog een reden te meer voor mij om nooit in de politiek te gaan. Want da's niks voor mij. Daar ben ik veel te soft voor.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: