dinsdag, januari 20, 2004

Het autosalon

Het autosalon

The place to be voor elke rechtgeaarde en overtuigde auto-liefhebber. Waar ik mezelf ook wel een stukje toe reken. Al kan ik de laatste jaren echt de moeite niet meer opbrengen om af te zakken naar de Heizel, eerst de gigantische files trotserend die dit evenement elke keer weer met zich meebrengt, om dan de lange rij aan de kassa te overwinnen en me dan tussen die wriemelende massa te wurmen om misschien, misschien een glimp op te vangen van de wagens die ik graag zou willen zien.
En die zijn er wel hoor. Zoals de Touareg. Ik blijf het een schitterende wagen vinden, zowat de mooiste SUV van het moment. Mooier dan de BMW X5, de Mercedes M, de Jeep Cherokee, of de Landrover. Zelfs (of zeker ) mooier dan de Cayenne. Maar dat is allemaal smaak hé.
Maar tot nader order - tot ik mijn eerste grote bestseller te pakken heb - zal ik niet met zo'n mooie wagen kunnen rijden, maar zal ik het met mijn buske moeten verder doen. Wat ook absoluut niet slecht is hoor, no way. Ben zeer content ermee. Rijdt goed, vele opties, veel ruimte en veel comfort. En vooral, veel goedkoop . Dank u Scarlet
En als het ooit allemaal zou lukken, dan kan deze wagen er nog wel af voor in 't weekend hé. Praktisch is ie niet. Niets om mee op vakantie te gaan, maar om een beetje te cruisen, mag ie er echt wel zijn.


Blogje ',','

Geen opmerkingen: